top of page

Stop met roken in 1 keer!

Eind 2019 de masterclass genaamd "Non Smoker" met succes gevolgd. In deze masterclass heb ik geleerd om cliënten in één keer door middel van een power hypnose behandeling voor het roken af te helpen.

Bijna iedereen heeft nu in januari goede voornemens. Ik wil namens Hypnose Praktijk GCN Brouwers iedereen daar ontzettend veel succes bij wensen, maar ik kan u door middel van hypnose daar natuurlijk prima bij helpen.

Als u nu in januari wilt stoppen met roken adviseer ik u om een afspraak met mij te maken want stoppen met roken is nog nooit zo makkelijk geweest! U krijgt in januari 2020 namelijk 20% korting. U betaald slechts € 200,- i.p.v. € 250,-!

Daarnaast krijgt u 100% klanttevredenheid garantie en een power hypnose behandeling met een slagingspercentage van 95%. Mee maken = mee praten!


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page