top of page

Beëindiging samenwerking Hypnose Zorg Nederland!

In maart 2021 heeft Hypnose Praktijk GCN Brouwers besloten om na bijna 2 jaar fijn samen gewerkt te hebben met Hypnose Zorg Nederland deze samenwerking te beëindigen. Hypnose Zorg Nederland heeft mij een nieuw samenwerkingsvoorstel aangeboden waar ik helaas mij niet in kan vinden. Nee, is ook een antwoord op een vraag en waar de ene deur dicht gaat, opent vanzelf een andere!


Hypnose Zorg Nederland vindt het erg jammer, maar respecteert mijn besluit om de samenwerking met ingang van maart 2021 te willen beëindigen. Uiteraard wens ik Hypnose Zorg Nederland en alle nog aangesloten hypnotherapeuten het aller beste toe. Ik heb zeer veel vertrouwen in het gezamenlijk doel om door middel van hypnotherapie mentale en/of fysieke problemen bij cliënten permanent op te lossen.


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page